Finally I got the chance to wear the dress I ordered last winter on an extremely windy day in Tenerife. The reason I hadn´t worn it before was due to me being pregnant and Estonia´s lack of warm summer. But better late then never! Great dress for parties thanks to its neon color and interesting cuts. Not that great in case of wind, though - the long tail of the dress was over my head quite often haha :D

REVERSE DRESS
DINSKO SANDALS
MICHAEL KORS WATCH

7 comments

1. Väga ilus kleit ja sina muidugi ka!:)

ReplyDelete
  2. Found this look on Lookbook. Love this dress. Amazing blog!
    Laura. xx

www.stylishvue.blogspot.com

ReplyDelete
  3. Suurepärased pildid ja imeilus kleit! Sobib sulle nagu valatult :)

4. Suur aitäh teile kõigile! Nii tore on kuulda, et teile meeldib. Minumeelest ka superäge kleit :P

5. Ma olen juba pikka aega mõelnud kirjutada. Või siis sellest ajast kui sa esimese Tenerife postituse tegid. Ma pole suur kuurortite austaja, aga need pildid tekitasid meeletu isu kohe kohale sõita (mis hetkel pole muidugi väga võimalik, sest järgmised lennud on umbes sügisel). Saan aru, et sa ei ole ise esimest korda seal, kas on miskeid reisinõuandeid jagada, et mis kompaniiga te lendasite ja millised on ägedamad ööbimiskohad. Tahaksin ise ka väga koos pere ja kahe väikse tüdrukuga juba järgmisel aastal minna!

Replies
    1. Tenerifel käisin esimest korda, küll teistel Kanaari saartel olen varem käinud. Jättis mulle väga hea mulje ja usun, et läheksin sinna ka tagasi :)
      Me käisime Novatoursiga ja peatusime linnas Los Cristianos. Reisibüroo valisime tegelikult vaid hotelli järgi, sest meile oli oluline saada apartment tüüpi hotell, kus oleks kindlasti mitu tuba ja võimalus lapsele ise hommikul putru teha. Linnast valisime Los Cristianose, sest see pole nii lärmakas ja seal on ilusa liivaga rand.
      Mis kindlasti andis reisile palju juurde oli see, et me rentisime auto ja sõitsime hästi palju ringi. Ainult ühes kuurortis olles oleks vast igav hakanud, aga nii saime ise oma aega planeerida ja erinevaid kohti külastada.
      Mõnusat reisi teie perele ka! Soovitan Tenerifele minna küll!